Welkom!

10 juni 2013

Welkom op de reisblog van de Oekraïnereis van de Meerpaal. Wij van de Meerpaal, de jeugdvereniging van de Nederlands Gereformeerde Kerk in Maassluis, gaan komende zomer naar de Oekraïne om mee te helpen bij een kinderzomerkamp. Daarnaast gaan we ons ook inzetten bij allerlei klussen die gedaan moeten worden in de omgeving. Op deze blog zullen we vertellen hoe het gaat met de voorbereidingen en verslagen en foto's plaatsen van sponsoracties die we doen. Afhankelijk van de internetmogelijkheden eenmaal op reis, zullen we proberen om ook ter plekke te schrijven over wat we meemaken.

Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor de mailinglijst!

1. Rachelle Houweling:
    Succes met de allerlaatste voorbereidingen!! Xxx Rachelle
  2. Hester:
    8 juli 2013
    Veel plezier en succes daar!
  3. Willem:
    8 juli 2013
    Veel succes en een goede reis!

Broer van ( Ingrid M )
  4. Cobi:
    9 juli 2013
    Vanmorgen die gasten naar Eindhoven gereden. Wat een mooie groep mensen of, zo je wilt, wat een groep mooie mensen. Wat had ik graag met ze meegegaan!!! SUCCES!!!
  5. Heleen:
    9 juli 2013
    Ik kan niet wachten op het eerste verhaal, terwijl jullie de grens over liepen werd er hier al druk gewapt, en wisten we dat jullie veilig waren geland, ik wens jullie ontzettend veel plezier, sterkte en gezelligheid!!
  6. Willem:
    9 juli 2013
    Succes allen. , en in het bijzonder Houweling/ Maaswinkel : Zus ik ben trots op jullie X
  7. Winfred en Brenda:
    10 juli 2013
    Wij houden jullie blog in de gaten! Veel plezier tijdens jullie reis!

groetjes Winfred en Brenda