The day before...

Ha allemaal,

Nog even een berichtje uit Nederland voordat het morgen zover is!

Dinsdagochtend om half 6 beginnen we aan een reis waar we maanden naar toe hebben gewerkt! Morgen vertrekken we naar Oekraïne! Maanden van sponsoracties, organisatie en enthousiasme liggen achter ons. Gisterochtend zijn we door de gemeente uitgezegend en alle koffers worden momenteel ingepakt.

Met 21 jongeren reizen we af naar Oekraïne om daar te helpen in een zomerkamp voor Roma kinderen, klusprojecten te doen, stichtingen te bezoeken, het land te bekijken, een helpende hand te bieden en Gods liefde uit te delen.

Als het internet het daar toe laat, gaan we elke dag, via deze blog, een update van onze ervaringen en belevenissen geven.

Zaterdag 20 juli zal de groep weer landen op Nederlanse bodem.

Bedankt voor jullie steun, sponsoring, medeleven en gebed!

We houden jullie op de hoogte!

Namens de groep,

Lotte

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Tineke:
    Hoi,
    Ik wil jullie allemaal een hele goede reis toewensen!
    Groetjes,
    Tineke
  2. Pieter en laura:
    8 juli 2013
    Een geweldige tijd in Oekraïne. Voor zover ik jullie nog niet heb gesproken, een hele goede reis. We kijken uit naar wat jullie gaan zien, horen, proeven, leren en beleven. Lieve groet en Zijn zegen! Laura
  3. Weia:
    Lieve Allemaal,
    Ik wens jullie een goede reis en een geweldige ervaring.
  4. Tineke M:
    8 juli 2013
    Alvast een goede reis en een hele goede tijd daar!!
  5. Ruud en Annelize:
    8 juli 2013
    Allemaal vast een hele goede reis, mocht ik niet iedereen meer spreken morgen ochtend vroeg!
    En we kijken uit naar de verhalen op deze site!
    lieve groet,
    Annelize
  6. Cobi:
    8 juli 2013
    Een hele goede reis en een fijne tijd met elkaar
  7. Chantal:
    Lieve allemaal:-)
    Wij wensen jullie een mooie, veilige reis toe. We zullen jullie volgen.
    Groetjes,
    Har, Chan&Sam
  8. Peter:
    9 juli 2013
    Leuk om jullie weg te brengen. Wat een gezellige boel op de parkeerplaats in Maasland, met nog speciale uitzwaaiers zoals Timo, Paul en Sigrid. Heel leuk.
    En perfect op tijd in Eindhoven, planning 7 uur op het vliegveld en 7 uur was het.
    veel liefs Anette en Peter