Dag 1

9 juli 2013

Nou, we zijn er hoor! We hebben een goede reis gehad, met een veilige vlucht, goede reis naar de grens en we zijn heel snel langs de douane gekomen. Nu zijn we in het diaconaal centrum waar we heel gastvrij zijn ontvangen,

Het is hier heel lgezellig, heel warm en we krijgen heel veek eten! Nu zitten we buiten te typen en worden we lek gestoken door de muggen, snel naar binnen dus. Tot morgen!

1. Daphne:
    9 juli 2013
    Superleuk om te horen dat alles zo snel ging en dat jullie veilig zijn aangekomen! HEEEEEL veel plezier daar en succes. xxxxxx
  2. Anne Kirsten Steinhauser:
    9 juli 2013
    Mooi dat de reis goed is verlopen en dat jullie veilig aangekomen zijn. Hele fijne, goede en vruchtbare dagen gewenst. En natuurlijk ook veel plezier!! :-)

Leuk dat we via deze manier op de hoogte blijven..
  3. Arie B:
    9 juli 2013
    Mooi om te lezen dat jullie veilig zijn aangekomen en goed zijn ontvangen.
    Heel veel succes en geniet er van!
    Groeten vanuit (inmiddels) Nieuw-Lekkerland.
  4. Jac. & Thea Verkuil:
    9 juli 2013
    Met dankbaarheid gelezen dat jullie een goede reis hebben gehad! Mooi dat jullie zo hartelijk zijn ontvangen. Jammer van de muggen, maar je weet dat die stiekem de Ark zijn binnen geslopen hé. Maar met een bultje meer of minder, het werk kan beginnen! Hartelijke groet, Jac. & Thea
  5. Ruud en Annelize:
    Goed om te lezen!
    Enne..jammer van die muggen.
    Maar gelukkig hebben jullie allemaal deet 50% bij je :-)
    Fijne tijd met elkaar!!
    We kijken uit naar volgende bericht
    Xx
  6. Marianne:
    9 juli 2013
    Goed om te lezen dat jullie een goede reis hebben gehad, en ook fijn dat de muggen jullie gastvrij ontvangen:( . Slaap lekker allemaal en voor morgen een hele fijne dag ♥
  7. Petra:
    9 juli 2013
    Super fijn dat de reis goed is gegaan! Straks heerlijk slapen van alle indrukken en morgen vroeg weer op voor een nieuwe dag. Geniet ervan met elkaar
  8. Pieter en laura:
    9 juli 2013
    Fijn dat alles goed is en dat jullie ons zo snel op de hoogte brengen. Toppers! Liefs
  9. Weia:
    Fijn!
  10. Jeannette:
    10 juli 2013
    Tip: drink je glaasje niet leeg als je niet meer wilt, anders blijven ze bijvullen!
  11. Ouders van Ingrid---en Ies:
    10 juli 2013
    Heerlijk om goede berichten te horen.
    Is het erg warm daar?
    Heel veel groeten voor allen die bij jullie zijn.
    Veel succes.
  12. Lida:
    10 juli 2013
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Veel succes en plezier daar allen.
  13. Liesbeth:
    10 juli 2013
    Lieve allen, fijn om goede berichten van jullie te lezen. Een mooie, fijne en zinvolle tijd gewenst. En....geniet ervan!