Kinderkamp, nog 1 nachtje slapen

Beste lezers,

We gaan er voor het gemak even vanuit dat jullie van onze Ieke in het nu verwegge diaconale centrum te horen krijgen wat we vanochtend hebben gedaan.... leuk hea Ieke.

Om terug te komen op de titel, nog 1 nachtje slapen en dan.. zijn Suus en Annemarie jarig!! Uiteraard wordt dit gevierd alleen weten ze dat nog niet. Maar ook niet onbelangrijk is dat het kinderkamp dan officieel begint, want morgen komen de kinderen hier om 10 uur aan. We zien hier erg naar uit en we zijn benieuwd of onze verwachtingen uitkomen, voor zover we verwachtingen hebben.

Vandaag was een moeilijke dag, omdat we afscheid moesten nemen van de helft van de groep Meerpaliaantjes. We zijn met z'n allen met de gele bus (die het gek genoeg nog doet) naar Livia en Atilla gereden. Toen we daar aankwamen waren we eigenlijk best verbaasd, omdat het niet echt was als we verwacht hadden. Er zijn hier een hoop voorzieningen en de tuin om in te spelen is erg groot. Het is gaaf om te zien wat L en A hier hebben opgebouwd met God als bouwmeester. We hebben met z'n allen ongeveer 1,5 uur rondgedolt, tot het moment dat we er dan toch aan toe moesten geven... dag klusgroep, hallo PIZZA!! (jullie zijn jaloers hea klussers) Jammie PIZZA! De pizza was erg lekker, hij kwam op Oekrainse tijd aan wat ervoor zorgde dat de pizza extra smakelijk was.

Eigenlijk hebben we nog niet echt een idee wat we hier kunnen doen.
We gaan er vanuit dat het wel zal loslopen, aangezien God met ons is. Nu zijn we me se alle aan het bedenken wat voor spelletjes we met de kids kunnen doen. Want wat we wel weten is dat we voor elke dag, behalve morgen, een middag invulling moeten maken met buitenspelletjes. We hopen natuurlijk dat het weer een beetje mee zit.

En dan nu lekker slapen

Wistegedat

Sem's bijnaam is 'Sem with the hair'
Oekrainse pizza erg lekker is
Dat we elke ochtend en avond met de Bijbel beginnen en afsluiten en dat dat door iemand voorbereid wordt en dat we zo nu en dan een vuurpijlgebed houden+zingen
Dat Jos een weerwolf is (ghe ghe welke is het nou)
Dat je geen labello hoeft te gebruiken omdat de soep al vet genoeg is
Dat je in de gevangenis beland als je 1,5 km naar rechts loopt (aangezien je dan de grens over komt)

Groetjes, Marit en Ruben etc

1. Peter:
    14 juli 2013
    Leuk leuk leuk. Heel veel succes morgen met de kids. Liefss
  2. Ruud en Annelize:
    14 juli 2013
    Nou kinderkampers die pizza zag er echt lekker uit zeg!!!
    Hebben jullie al een hoop spelletjes verzonnen?
    Heel veel plezier en succes morgen!
    En Annemarie...alvast hieperdepiephoera!!!!
    Fijne dag daar, zal wel een heel andere verjaardag zijn dan anders

Liefs voor iedereen van ons
  3. Marianne:
    15 juli 2013
    Heerlijk zo'n pizza heel wat anders. Jullie zijn erklaar voor een hele fijne dag en Annemarie van ♥ gefeliciteed .
  4. Dick en Jeanine:
    15 juli 2013
    Het is bijna 10 uur .. echt benieuwd hoeveel kinderen er kunnen komen ... Heel veel succes met alles .
    Ben benieuwd hoe het met de taal gaat :) Hier nog een tip:
    Every time you Smile at someone,
    It is an action of love , a gift to that person , a beautiful thing .
  5. Pepijn:
    15 juli 2013
    Hoi kampgangertjes tof wat jullie daar doen. als ik 18 ben ga ik er ook naar toe =) veel suc6 verder enne Jesse wel de handen uit de mouwen steken.
    groetjes Pepijn
    ehhh haal mijn reactie onder die foto maar weg , het had hier moeten staan :))
  6. Jan-Willem en Marjon:
    15 juli 2013
    Speciaal een berichtje voor de Maaswinkeltjes. De rest kennen we namelijk niet echt. :) Geniet van alles wat God jullie geeft en laat zien en deel van zijn goedheid aan de mensen om je heen. Ik weet natuurlijk ook al dat jullie dat doen, maar toch. ;) Wat een voorrecht. Sem with the hair: Laat ze ook eens een keertje winnen hè met voetbal. Nicky, heb je al veel nageltjes gelakt? We houden van jullie!! X
  7. Daphne:
    15 juli 2013
    Leuk verhaal weer! Beetje late reacties van mij, haha! Maar ik houd me aan de belofte: ik lees alle blogs en plaats steeds even (stalk, stalk) een reactie. Heel veel succes team koperhappers!