Sterke Helden

14 juli 2013

Hallo allemaal! Bedankt voor al jullie reacties! Gaaf om te horen dat jullie zo met ons meeleven. Vandaag zijn we op de helft van onze reis beland en werd het tijd om de andere helft van de groep naar csonkapapi te brengen. Maar niet zonder eerst met elkaar de plaatselijke kerk te bezoeken. We namen plaats in de banken voor de ouderlingen, mannen rechts, vrouwen links. Gelukkig konden we wat woorden uit de preek opvangen (ruth, jerusalem, moab, fotoshop) en de melodie van ''lof zij de heer' klonk ook bekend. Het was gaaf om 2 liederen te mogen zingen met de gitaren. Volgens de tolk klonken we als een heus koor.

We zijn blij dat we weten waar de andere helft van de groep nu is, we konden ze met een gerust hart daar laten, we weten zeker dat ze een super gave tijd tegemoed gaan, zet m op jongens!

Om de bloggen te kunnen onderscheiden hebben wij ervoor gekozen om ons deel van de groep 'sterke helden' te noemen, naar aanleiding van de avond sluiting van Arnoud vanavond (ps 103). Jullie zijn natuurlijk allemaal erg benieuwd wat wij klussers gaan doen deze week. Nadat Béla en bram ons de situatie bij een gezin hier in de buurt hadden uitgelegd, zijn we plannen gaan maken: morgen gaan joel, jos m, Arnoud, ies, suus en ieke daar 2 kamers renoveren. De andere 5, jesse, daniel, jos b, sanneke en roos gaan een klus hier op het terrein aanpakken, heeft temaken met een kippenhok en een omgevallen boom. mogen meer over onze renovatie projecten.

op dit moment zijn we tikkertje, verstoppertje, etc en 'barbie girl' aan het zingen met de kids hier.

Welterusten voor nu,

Ook voor onze 'kampgangers' een half uur verderop!

Groetjes ieke

wisten jullie dat ...

...ze hier vergeten waren dat de halve groep weg zou gaan vandaag, waardoor wij ongeveer 1 schaal met risotto per 3 personen hadden?

...suus en annemarie morgen jarig zijn?

...dat de klusgroep de coolste groep is?

...dat ze hier sowieso weten wat lekker is (toetje van vanavond smaakte naar bastogne, monchoutaart en chocolade, heerlijk!) Maar dat we betwijfelen of dit wel goed voor je hart is...

1. Peter:
    14 juli 2013
    Lang zullen ze leven in de Gloria!
    Susanne en Annemarie van harte en een hele fijne verjaardag!
    Nu we jullie blog hebben gelezen kunnen we gaan slapen.
    Liefs
  2. Ger Mak:
    14 juli 2013
    Suus en Annemarie alvast gefeliciteerd met jullie verjaardagen. Jullie zullen vast nog nooit zo hard hebben gewerkt op je verjaardag.
    Jullie zullen dit nuttige vast wel met het aangename weten te combineren. Veel zegen op jullie werk en zingen he .ook als je op je vingers slaat
  3. Cobi:
    14 juli 2013
    Sterke helden heel veel succes morgen met het klussen. Annemarie en Susanne een hele fijne verjaardag. We kijken weer uit naar jullie verhalen morgenavond.
    Liefs Ruud en Cobi
  4. Cobi:
    14 juli 2013
    Sterke helden heel veel succes morgen met het klussen ik weet zeker dat het gaat lukken. Annemarie en Susanne een hele fijne verjaardag.
    Liefs Ruud en Cobi
  5. Jac. & Thea Verkuil:
    Hieper de piep.......... hoera !!! 2 x
    Jac. & Thea
  6. Tineke M:
    14 juli 2013
    Het is hier bijna twaalf uur: dus van harte gefeliciteerd Annemarie en Suus!!! Sterke helden stroop de mouwen maar op en maak er wat moois van! En kampgangers; veel plezier met de kids.
  7. Ruud en Annelize:
    14 juli 2013
    Nu sterke helden welterusten dan en morgen heel veel succes met klussen!
    Groetjes!
  8. Ruud en Annelize:
    14 juli 2013
    En Suus natuurlijk alvast van harte!!!!
    Fijne verjaardag!
    Xx
  9. Marianne:
    15 juli 2013
    Heel veel succes vandaag de magen zijn goed gevuld dus jullie kunnen er tegen aan :) Susanne van ♥ gefeliciteerd en laat jeaar een beetje verwennen door de anderen.
    Liefs
  10. Weia:
    15 juli 2013
    Hiep hoera voor Annemarie en Susanne. Hartelijk gefeliciteerd en voor jullie allemaal een fijne dag.
  11. Petra:
    15 juli 2013
    Good Morning Susanne en Annemarie gefeliciteerd met jullie verjaardag! Zal vast bijzonder zijn om dat daar te vieren. Een te gekke dag met elkaar zowel voor de harde werkers als de kinderbegeleiders! Super leuk om jullie verslagen te lezen groetjes van Gertjan en Petra en kids
  12. Dick en Jeanine:
    15 juli 2013
    Dames . van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag... zijn de slingers nog uit de koffers gekomen ?
    Werkse vandaag voor jullie allen
  13. Pieter en laura:
    Goedemorgen allemaal!
    In de eerste plaats van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag lieve meiden: Annemarie en Susanne! Bijzonder om dit hier te vieren. Geniet ervan. Kinderkampgasten: geniet van de kinderen om je heen, geef hen een week om nooit te vergeten. En klussers jullie ook een enorm goede week gewenst, top wat jullie gaan doen. Laat je verrassen door de mensen om je heen. Heel veel succes en Gods zegen. Liefs Pieter en Laura
  14. Heleen:
    15 juli 2013
    Een hele fijne dag allemaal, op welke plek je ook zit, Anne zet'm op, ik hoop dat je je vandaag een beetje beter voelt! Het is hier in Rozenburg heerlijk weer, Tessa gaat lekker naar het strand en ik mag werken :)
    Suzanne en Annemarie van harte gefeliciteerd, dit is wel een heel bijzondere verjaardag!
    Liefs uit Rozenburg x
  15. Nico en Jolanda:
    Lieve allemaal,
    Lang leve de techniek. Waar zouden we zijn zonder internet?
    Afstanden vallen weg, en met veel plezier kijken wij dagelijks even bij jullie om een hoekje om van jullie ervaringen mee te genieten.
    Wat zijn jullie goed bezig! Trots en dankbaarheid vervult ons.

Annemarie en Suus: van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag. Een bijzonder mooie dag gewenst; bijzonder zal het sowieso zijn. Ook een heel mooi nieuw jaar gewenst voor jullie beiden en Gods zegen in jullie nieuwe levensjaar.
    Een warme groet uit Rockanje,
    Nico en Jolanda
  16. Gerda & Harmen:
    Dag mensen!

Ik heb zo even de site zitten bekijken! Ziet er fijn uit! Heel veel succes met alles wat jullie daar mogen betekenen voor de mensen daar! Uiteraard speciaal de groeten aan onze gewaarde ex-collega Nicky!
    Ook aan de personen die jarig zijn, van harte Gods zegen!

Groeten van:
    Harmen
  17. Martin Belder:
    Hey Jos en Nicky,

Is de omgevallen boom al getransformeerd naar kachelhout?
    En kunnen de kippen al op stok?

Nicky, kun je de kids een beetje bezighouden?

We denken aan/bidden dagelijks voor jullie. Veel zegen daar!
  18. Liesbeth:
    15 juli 2013
    Lieve helden, veel succes met het klussen. Maak er maar iets heel moois van waar anderen met veel plezier gebruik van kunnen maken.
    Susanne en Annemarie, van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag en speciaal een dikke knuffel voor mijn eigen lieve held. XX Liesbeth
  19. Marja:
    15 juli 2013
    Is het een beetje te doen, klussen in tropische temperaturen?
    Hoop dat de risotto gisteren i.i.g. lekker was......dan is zo'n schaal toch zó leeg met z'n 3tjes?
    Gefeliciteerd met jullie verjaardagen Annemarie en Suus! Wel bijzonder om het ginter te vieren.
    Groet, we denken aan jullie!
    JH en Marja
  20. Tjerk en Elja:
    15 juli 2013
    Gefeliciflapstaart!!! Gods zegen voor komende jaar!
    En nog veel succes en plezier... eerste weekje zit er alweer bijna op!

Groetjes ons
  21. Daphne:
    15 juli 2013
    Ik hoop dat de verjaardag geslaagd was voor allebei! Het eten klinkt lekker! ;-) veel succes daar en handjes uit de mouwen dan maar!

Xxx daphne
  22. Weia:
    Hoi Jesse,
    Ik lees nu pas goed dat je je gaat bezig houden met een omgevallen boom..... Wat zal je vader jaloers zijn. Heeft hij al gevraagd of je wat hout mee naar huis neemt?
  23. Dick en Jeanine:
    15 juli 2013
    Er mag toch 32kg in je koffer mee terug?
    Verdeel het gewoon een beetje :-)

Succes kanjers!